İnşaat Tedarik Dergisi

İnşaat – Yatırım – Proje – Ulaştırma – Mimarlık – Enerji – Maden – Şantiye

Greens Combustion Ltd., Honeywell Callidus Technologies’e Lisans Verecek

Honeywell, Greens Combustion Ltd.’nin Honeywell Callidus Brülör teknolojilerini ve Honeywell Callidus’un Avrupa, Afrika, Hindistan ve Asya’daki hedeflenen bölgelerdeki kurulu üssünün satış sonrası desteğini lisanslayacağını duyurdu. Honeywell Callidus ve Greens Combustion arasındaki anlaşma, küresel müşteriler için gelişmiş müşteri desteği yetenekleri sağlayacaktır.

Honeywell UOP Callidus, rafineri ve petrokimya endüstrilerine yanma ürünleri ve çözümleri sağlar. Bu Brülör teknolojileri, en zorlu fırın uygulamalarında bile önemli ölçüde azaltılmış emisyonlar, olağanüstü kararlılık, güvenilirlik ve geniş kapsamlı performans sağlayabilir. Greens Combustion, Honeywell UOP Callidus Brülör teknolojileri portföyünden seçilen teknolojileri lisanslayacaktır.

Greens Combustion Genel Müdürü Richard Withnall, “Greens, müşteri desteği ve memnuniyetine nihai odaklanmamızla hem kanıtlanmış hem de ısmarlama yanma çözümleri sağlama konusundaki itibarını inşa etti. Honeywell UOP Callidus teknolojilerini ürün portföyümüze hemen dahil etmek, müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha fazla karşılamamızı sağlıyor” dedi.

Honeywell UOP Başkanı Bryan Glover, “Callidus teknolojileri şu anda hazır ve özel yapılandırmalar aracılığıyla emisyonları azaltabilir ve karı artırabilir. Yeşiller ile birlikte çalışarak, daha iyi yanıt ve proje teslim süreleri, bölge araştırmasında yerel hizmet ve geliştirme testine yardım gibi müşteri gereksinimlerinin karşılanmasına yardımcı olabiliriz.” dedi.

Honeywell, 2035 yılına kadar operasyonlarında ve tesislerinde karbon nötr hale gelmeyi taahhüt etmektedir. Bu taahhüt, şirketin operasyonlarındaki ve tesislerindeki sera gazı yoğunluğunu keskin bir şekilde azaltma konusundaki geçmiş performansına ve müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak için onlarca yıllık inovasyon geçmişine dayanmaktadır. çevresel ve sosyal hedefleri. Honeywell’in yeni ürün tanıtımı araştırma ve geliştirme yatırımının yaklaşık %60’ı, müşteriler için çevresel ve sosyal sonuçları iyileştiren ürünlere yöneliktir.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.